Onsdag

God morgon, sovit rätt bra inatt tror jag. Vaknade bara en gång när eftertexten till filmen rullade. Då började jag om filmen så jag kunde somna om :P

Sitter och dricker cola nu, och ser på Greys. Gött som fan, men jag har så satans ont i hela kroppen. Men det var ganska väntat.
Vi höll ju på och donade på gth igår och gjorde iordning en racinghörna inne på verkstan.
Städade undan på golvet först, flyttade grejer. Sen kom det värsta, lasta av golvet från lastbilen och lägga ut det. Trodde jag skulle bryta nacken och ryggen flera ggr när vi drog ner taket. Men det såg nog roligt ut hehe.

Mamma följde med mig till stallet efter det iaf, det var snällt. Och sen åkte vi och handlade innan det var dags att dra hem och se på Despan.

Idag väntas städning på gth, stallet och sen Greys. Ska få håret färgat också :) skönt. Skulle vilja sola också, jobbigt att se ut precis så illa som jag känner mig. Om jag har lite färg i ansiktet åtminstonde så ser inte alla hur dåligt jag mår ;) Har jag inbillat mig hehe. För övrigt är det jäkligt skönt att sola också när det är så här kallt ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0