Måndag

Ja det var den helgen det.
Men den har vart riktigt mysig faktiskt, vi har vart själva hela helgen jag och Tobbe, det va inte igår ;P

I torsdags så började vi med att käka tacos och se det Okända. Vanliga rutinen ;P
På fredagen så drog vi ner till Gävle och julhandlade lite, alltså julpynt :) Så nu har vi det lite julmysigt ;P
Han handlade lite kläder också och så köpte vi lite biopopcorn och grejer på City Gross :)
Blev en Donk där i Gävle också, i brist på annat. Man pallar ju inte käka i stan nånstans där man måste leta parkering och köpa biljett och skit. Tacka vet jag Söderhamn! Gratis parkering ;)

Kom hem rätt sent, så jag drog nästan direkt till stallet och fixade. Sen kollade vi på tvä skräckisar innan vi gick och la oss :)
På lördagen så börajde jag med att kliva upp 7 och släppa ut hästarna. Men det var så mörkt och skönt när jag kom hem så jag kröp ner under täcket igen. Sen spenderade vi typ hela dagen med att spela Cod, hör och häpna. Och det var faktiskt jävligt roligt! Ett nytt spel där man är två mot alla andra liksom, det kommer hundar och helikoptrar mm. Vi ägde ju :) Mitt i allt spelande så bakade vi också lussebullar på sån här färdig mix som man bara blandar med vatten. Blev inte sådär jättebra men det kan bero på att vi spelade samtidigt också och glömde ta ut bullarna i tid mm ;P Dagen efter var dom stenhårda ;P Men de gick att äta direkt man tagit ut dom iaf ;P
Vi tog en paus på eftermiddagen för att laga mat, Wook blev det. Ritkigt mumsigt. Tog med mig Baby till stallet sen på kvällen också, och till vågbro för att rasta hundarna. Vi behöver alla lite frisk luft ibland ;)

Söndagen samma sak där, upp tidigt tillbaka till sängen nån timme. Kollade på nya filmen Smurfarna på morgonen och sen var vi igång med Cod igen haha. När det var dags för mat så lekte jag snäll hemmafru och gick och fixade pyttipanna och ägg som jag kom ut med till han som satt och spelade, när vi ätit klart gick jag ut i köket och diskade allt. Är jag inte Bäst så säg ;)
Blev tidig kväller, eller kl va nog rätt mkt ändå efter filmen var slut. Men det räknas som tidig kväller om man lägger sig i sängen vid halv 10 ;P

Nu sitter jag ensam i soffan med världens kramp i underarmen. Ja har fått CodArm! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0