Lördag

Goddagens!

Nu har snart halva helgen gått, men jag har hunnit med mkt att göra iaf ;p
Igår så hängde jag med idah och Jonas till Bollnäs en sväng, sen gjorde jag lite annat, hälsa på i vågbro och fixade stallet bl.a. Och sen hem till idah och Jonas för lite sällskapsspel :) Nisse kom och joinade han med. Vi spelade rappakalja, sjukt kul var det :)

Blev ganska sent, vilket var bra så ja kunde somna lätt. Upp tidigt idag, släppte ut hästarna och sen tog jag en ridtur. Ganska lång sådan. Heeelt slut i ryggen och frusen in i skelettet :s men red iaf bort till idah och Jonas så dom fick rida lite :) Jonas va jävligt snygg i hjälm ;)

Ikväll får vi se vad som händer. Lutar åt bio om inte herrn ändrar sig, sen kanske vi drar till Jonas och idah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0