Torsdag

Dagen D är här :) Finally

Igår så städade jag lite på gth, ska göra klart det sista idag. Jag orkar ju inte hålla på så länge, känns som mitt hjärta ska säga upp sig då :P
Efter det åkte vi och solade och fixade stallet. Sen blev det bestämt att vi skulle ut och käka för att mamma fyllde år, så det blev hem och raggartvätta sig och byta kläder och brumma till Hudik och käka på nån western BBQ ställe. Skiiitgod mat iaf :)
Vi kom hem ganska sent, och då la mamma i färg i håret på mig och sen tittade vi på Greys som vi hade inspelat. Kl va väll 00.45 när jag sköljde ur håret här hemma... Så ganska trött idag eftersom jag hade tvättid mellan 8-12. Ja trodde ju de va senare men icke då :P
Sov med inpackning eftersom mitt hår är slitet som de är, så brukar packa in det efter jag blekt det.
Så nu sitter jag med silvershampat och tvättat hår som ska torka så ja får se resultatet om de blev katastrof eller inte ;)

Ska ägna förmiddagen åt tvätt och plugg. Sen ska jag till mödravårdscentralen (tror ja de heter) kl 14 och ska hinna med gth och stallet idag också innan baby kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Ida

aaaa okej då förstår ja.. Skit ställe har jag hört? Men som sagt det är ett jobb i alla fall :)



Vad ska du göra på mödravårdscentralen?!?!



Ditt hår kan inte bli annat än bra! haha

2011-05-26 @ 16:50:00
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Juuust de ja.. Men jag ringde ungdomsmottagningen här i veckan och fråga hur länge man fick gå kvar. tills man blir 23 sa hon, men då fick jag gå hela året ut :p haha. bra de. men kanske ska börja gå till mödravårdscentralen eller vad det hette :p



jo just de, kusin min jobbade på det också tror jag.



Det går bra med henne :) Ska ut på en tur nu i det "fina" vädret haha :p sen kommer hovis och ska slå på lite dojor! :) hur går det med lussi då?

2011-05-28 @ 13:29:36
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0