Torsdag

Goddagens.
Igår var det en hektisk dag. Mycket att göra i allmänhet eftersom vi skulle åka på tävling. Sen tyckte mamma att ja borde åka till en läkare och kolla mig eftersom ja har ont i hjärtat och känner mig allmänt jättekonstig. Så mamma bokade tid åt mig, halv 4. Så vi kom ju iväg senare än tänkt för de tog ju ett tag hos doktorn. Ja gjorde EKG och dom lyssnade på hjärta, lungor och tog blodprover. Kanonkul! Men alla prover var felfria så läkaren trodde att ja lider av ångest eller stress typ, roligt hehe. Hur ska ja bli av med det liksom? Jaja, ja hade även (trodde han) lite inflammation i bröstmuskelaturen. Eftersom ja känner värk och har svårt att andas. Men hoppas de går över snart för är fett jobbigt att vara trött som att man sprungit maraton typ.. Av att knappt göra nått alls :p
Men nu är vi iaf på plats på Mantorp :) anlände igår kväll vid typ 12. Ja slocknade direkt jag hehe. Ätit middag nu, bättre sent än aldrig hehe. Och snart är de nog kväller. Mycket att göra i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0