Tisdag

Godmorgon, helt underbart att kliva upp tidigt...
Jag kommer nog aldrig bli en bra morgonmänniska, de är ju döden att inte få sova klart. Kan ju inte ens sova normalt om nätterna när jag vet att jag måste upp och göra nått jag inte vill dagen efter... Ligger bara och väntar på att klockan ska ringa, och drömmer mardrömmar om att jag typ kommer försent eller liknande.
Living the drem just nu höhö.

Första dagen på TP igår, och den dagen va inte så farlig. Men de blir väll värre kan jag tänka mig.
Alltså ja är fan skitnödig av stress, ingenting stämde ju med vad ja hade fått för info liksom.
Jag drömmer om dagen jag kan utbilda mig inom marknadsföring och börja jobba med det. Fett skönt att kunnde bestämma arbetstiderna själv, ja planerar alltså att starta eget ;)

Ett ljus i detta mörker är iaf att vi är lediga torsdag och måndag som alla andra. SKÖNT, 8-16 på fredag överlever jag väll även om de hade vart sjukt skönt med en redig långhelg :P
Men i morgon kommer min snyggis hem iaf, great :)



Miss you


Kommentarer
Postat av: Ida

Naaw blir rörd till tårar!! :D



Ska du hoppa av skolan nu ?

2011-05-31 @ 11:45:27
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0