Tisdag

Vilken underbaaar morgon.. eller inte.
Jag har sovit skitdåligt inatt. Vet inte om det beror på att jag mår som jag mår, på att jag ska till skolan idag och typ har haft ångest Eller på att jag inte har sällskap. Drygt som tusan iaf.
Sitter och fryser med en filt i soffan nu, när hände det senast att jag frös i min lägenhet då?
Det brukar ju vara svinvarmt här, tom i vintras eftersom elementen inte går att stänga av. Dags att känna om dom kanske är av nu helt plötsligt så jag kan sluta ha fönstret öppet på nätterna för att slippa dö av svett.
Försöker pilla i mig hårdmacka nu, trots att jag mår illa. Måste börja ta hand om min kropp, den säger ju upp snart. Har fått ont i armhålan nu också, helt öm. Va kom de ifrån liksom ? Och jag typ dör av utmattning bara av att mocka boxen.. Det är stört haha, eftersom jag ändå gör det varje dag. Jaja

Snart dags att bege sig mot skolan, börjar kl 10 men måste ta 7 tåget anyway. Helt vanlig underbar skoldag :P
Vi kommer väll få skämmas över vårt PM också, 2-3 sidor mjaaa. De va inte riktigt vad vi åstadkom :P
Men ja orkar inte bry mig heller, vill bara ha ett jobb så jag kan hoppa av skiten.
Väntar på svar från två ställen nu där jag sökt så får se om man har tur någonstans. Vore fett skönt kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0