Tisdag

what a nightmare!
Att vara uppe nu...... Jag är så sjukt jävla trött, och de gör inte saken bättre att jag ska till den förbannade skolan :P Villlllll inte sitta där heeela dagen idag.
Intro till ny kurs på morgonen först, och sen på eftermiddagen har vi föreläsning. Jag hoppas verkligen de har något vettigt att säga på fm efter intro för de brukar annars ta typ knappt en timme att presentera en ny kurs. Och jag kan ju säga att jag inte är så där jättemotiverad att sitta i skolan i flera timmar för att vänta på eftermiddagsföreläsningen.... No No
Så vi får väll se hur dom styr upp det.
Får inte i mig nå frukost heller, de är för tidigt för det. Så jag kommer väll halvt dö när jag kommer fram till skolan. Loveli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0