Söndag

Goddag! Ruggigt skönt med sovmorgon idag faktiskt, slippa ligga och vänta på att ett alarm ska gå igång.
Jag har typ bara suttit inne idag. Snackad med Nathalie om våran uppgift och vi ska lägga lite en fråga bara sen är vi ganska nöjda tror ja ;P Men det fixar vi i morgon :)

Nu sitter jag och ser på cougar town, repris såklart. Men så himla roligt så tål att ses en gång till ;)
Ska nog blanda mig lite yoghurt och banan snart, kommer säkert bli skitäckligt eftersom yoghurten är naturell, men de är ju bra för kroppen med sur äcklig naturell yoghurt ;P Får ösa på med bananas!

Snart kommer min baby hit igen också, så ska vi mysa lite. Jag måste åka till stallet bara och även hem till vågbro och kika till hundarna. Det är väll antagligen ingen hemma där. Och då äre ju bra att ta stallet i samma veva så man slipper åka omkring i onödan ;P Sen efter det så blir det mys resten av kvällen iaf :)
Sista chansen nu, sen ses vi inte förns nästa söndag igen.... Vi åker ju till Mantorp på onsdag. Kommer ju bli grymt kul, men lite tufft att bara träffas en dag!
Men tror de närmar sig en långledighet och det ser vi fram emot :) Dock inte för mig men jag tar ju ledigt lite som jag vill jag hehe, världens sämsta student ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0