Onsdag

Wow redan onsdag!
Fyfaaaan vilken jävla dröm jag hade inatt, helt fucked up. Jag va så jääävla förbannad när jag vaknade så jag mådde illa. Det är ju stört. Men det har börjat släppa nu som tur är haha. Alltså vad betyder sånna där jäkla drömmar, de skulle jag vilja veta :P

Igår så käkade vi Tacos i vågbro och efter de kollade vi på Despan och Cougar :) Kung som vanligt!
Idag så ska jag och Amanda till stallet och knäppa kort, Sen får vi se vad som händer efter det. Jag skulle behöva städa mammas kontor på gth för det gjorde jag inte i måndags.. Fett skitigt :P
Skulle vilja sola lite också, och då snackar vi solarium hehe. Det är för kallt än för att jag ska kunna sitta ute utan kläder. Det blåser ju överallt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0