Måndag

Goddagens!
Blev inte klar med tentan igår, lämnade en uppgift som jag gjorde klart före 9 i morse istället. Hjärnan orkade inte mer igår och jag ville ju träffa Tobbe lite också eftersom ja vart borta hela helgen.
Men den är inlämnad nu iaf, så ja vi får se hur många poäng man lyckas skrapa ihop. Jag gissar på kanske 1,5 haha. Men skitsamma..

Blev lite mys igår iaf, kollade på Fenomen och sen en film med Viggo Mårtensen. Missade en snutt i mitten där så fattade inte så mkt, annars var den säkert bra hehe ;P
Han åkte ju inatt, och de va ju inte så roligt eftersom vi inte ens fick en dag tillsammans den här veckan. Men nästa helg är ja ju hemma så får ta igen det då :)

Vaknade kl 7 idag, pga av den sista uppgiften. Och när jag var klar med den så gick jag ut med Enzo och sen satte jag mig i fönstret här och solade en stund. Har bara sol nån timme in i fönstret här innan trädet är ivägen. Men jag han ändå få liiiite lite färg ;) Kung ju med tanke på att de är så tidigt på dagen.

Ska chilla lite nu sen åka till Gth och kolla läget.


Kommentarer
Postat av: Hihi

jaaa! magbild! <3

älska!

fler magbilder tack <3

2011-07-02 @ 09:04:20
Postat av: Höhö

älska att runka till din mage :)

2011-10-05 @ 13:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0