Lördag

Redan lördag... Känns som söndag, och de är inte okej :P
Har vart ett par mysiga dagar iaf. Igår så släppte jag ut hästarna, sen åkte jag hem och myste ner mig igen till de var dags att åka till Gävle med mor och Gunilla :) En mycket trevlig tripp måste jag säga :) Fick ett par skor med mig hem också, av snällaste mammsen :) Gjorde ju inte saken sämre :D
På kvällen sen så blev det filmmys, The Rite såg vi :) lite småäcklig men jag drömde inga nightmares iaf ;P Så de känns ju bra ;P
I morse åkte jag och släppte ut hästarna igen, i regnet. Alltid lika härligt med regn.. Not
Hem och krypte ner i varma sängen igen. Härligt :)

Sitter och har pluggat lite nu faktiskt, klurat lite på våra enkätfrågor till uppsatsen :) Fick inte ihop så många men de behövs inte så många heller för att vi ska få fram det vi vill, så de blir nog bra såhär ;P Ska överlägga med min kompanjon om vad hon tycker ;)
Så lite nytta har jag ändå fått gjort denna sega regniga inomhus dag :)

Ska nog promenera bort och köpa mig en braförmagen yoghurt tror jag. Min mage är ju kaos :P Skitdrygt, inte ens sugen på chips? Då är nått fel haha. Kanske skulle ta och hämta hem äcklet också :)


Världens sötaste lilla äckel :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah fan denna uppsats kommer bli grym jag känner de på mig;)

2011-05-15 @ 21:38:41
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0