Lördag

Fyfan snart är den här helgen gjord också. Och jag är inte så liiite stressad över kommande vecka :P Men så är det att vara "vuxen".

Igår kikades det på vampire diaries och spartacus, sen var det kväller :P
Upp tidigt imorse för att släppa ut hästarna och göra klart stallet. Kröp ner i sängen ett par timmar till när jag kom hem.

Vad händer ikväll då? Det blir väll utgång som det ser ut. Fotboll först. Får se vilka vi blir, måste fixa hundvakt ifall de blir fler som droppar in så är de inte så kul fär äcklet att vara här :P
Ska ringa mormor nu och höra om hon har tråkigt ikväll och vill ha ett litet äckel som underhåller henne ;P
Ska även handla nått att blanda sprit med. Helt fantasilös är jag, inte ens taggad på utgång.
Det var alldeles för länge sen hehe, man är ur form :P
Kommer må som en röv i morgon, jag har endast ätit lite hårdbröd idag höhö. Kommer bli en rolig kväll ;)

Frågan är bara om man ORKAR fixa sig ? Är jag inte snygg ändå liksom? hehe


Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan gå ut sådär :)

2011-05-28 @ 19:00:36
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0