Fredag

Det är nu fredag här nere på Mantorp Park.
Natten va dryg som tusan, frös halvt ihjäl hehe. Eller det var överdrivet, men de va fett kallt. Och ändå hade jag kläder på mig under täcket. Men inatt får jag iaf sällskap av två B-rudar så de blir väll svettigt då istället.
Hade ju hellre haft annat sällskap, men det får vänta till i morgon kväll ;)

Frukosten serverades kl 9 iaf, så sen dess har man hållit igång. Ett test och ett kval har vi hunnit med. Testet var väll ok, men vi var inte helt nöjda och hoppades på förbättring i kvalet men det sket sig :P
Kevin körde av efter 3 varv så fick inte ihop någon tid.. Bilen gick sönder så kvällen kommer ägnas åt till att laga bilen. I morgon startar han på 18e plats, vilket är svårt. Yttern och mitt i smeten. Risken att det smäller är ganska stor. Men skulle han komma iväg okej så har han iaf chans att få till en bra tid eftersom dom går efter tiderna när dom startar i race 2. Så än är det inte helt kört :)

Nu har vi ätit lunch för ett tag sen, sen lunch. Och nu ägnar jag resten av kvällen till plugg..... Är väldigt förtjust i våran uppsats, eller PM kanske man ska säga. Inte nå less, nää. Det är ju så satans svååårt, och jag har inget intresse i att göra det bra heller eftersom ja har gett upp utbildningen. Ja gör mitt bästa för Nathalies skull eftersom vi gör den tillsammans, men det verkar bara bli skit av allting. Men men, sånt är livet.

Ikväll kommer Amanda och Nelly hit, och dom har även mitt lilla äckel med sig :D Ser jag fram emot. Blir även tacos på det, så en helt okej fredag :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag läste igenom, alltså jag vet ju knappt vad man vågar göra för ändringar är så rädd för göra fel...:( känns som de bra vi kanske snackar lite på tele eller nått innan vi skickar in det? för de var på måndag förmiddag va? kramis!

2011-05-20 @ 22:19:18
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0