Tisdag

Good Damit vad jag är trött idag!
Hade lite svårt att sova inatt, eftersom jag verkligen inte såg fram emot dagen som väntade. Vakna upp ensam, och pallra sig iväg till tp... Ärligt hur ska jag stå ut? Det blir såååååååå långa dagar när man bara sitter framför en dator. Vart finns alla jobb där man får göra nått? det här är ju döden :P Jag har ärligt dödsångest över den här sommaren.
Fredagen känns sjukt långt borta nu, och jag har en bajsvecka framför mig.
Måste hinna med att tvätta, vilket inte är det lättaste när man "jobbar" till 5 och tvättiden börjar 4. Inget hinner ju torka :P Måste också köpa spån direkt efter jag slutat idag, pengar bort pengar bort.. Och eftersom ja får 50 kr i timmen måste jag extraknäcka nån tid på dygnet. Känns ju helt underbart att efter att ha suttit och stirrat in i en dataskärm i 8 timmar så ska man till stallet och sen iväg och jobba igen. Vet inte hur jag ska lägga upp min vecka faktiskt, börja med att boka tvättid kanske.

Nej usch, inge glader idag. Det blir mer och mer verkligt att min sommar är förstörd, och jag saknar min babe  redan.

Kommentarer
Postat av: Ida

50 kr timmen?!?!?! ÄR DET ENS LAGLIGT?!

2011-06-07 @ 17:52:47
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Annica

vad jobbar du som? :S

2011-06-07 @ 18:49:50
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Kim

Hehe ja får 50 kr/tim under utbildningen på teleperformance. Fast ja är anställd av academic work.

2011-06-07 @ 20:11:08
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0