Onsdag

Länge sen det hände något här. Men jag har haft fullt upp kan man säga.
I helgen så var vi ju i fagersta, grabbarna åkte kabelpark och vi kollade på. Sen övernattade vi i The Hives gamla replokal, inte fräschaste kåken i kommunen direkt, men det funkade ;P
Vi var även ut på ett ställe som hette Green Man tror ja, helt ok. Synd bara att jag är så sönder stressad så jag inte pallar att festa, mår så jäkla dåligt varje gång. Slutar alltid med att jag vill lägga mig ner för jag får knappt luft och jätteont i bröstet :P kul liv. Man ger upp skolan för att slippa den här ångesten, och så hamnar man på tp...

Har jobbat nu, inne på tredje dagen idag. Och jag kan bara inte komma in i allt, jag mår fortfarande skitdåligt över att behöva åka dit. Har sån panik över att jag MÅSTE åka dit, eftersom jag inte får nått annat jobb :(
Ja vill inte må så här dåligt heller, kan ju knappt sova på nätterna för jag vet att ja måste åka dit när jag vaknar. Inte ens på helgerna kan jag slappna av för jag vet att snart är det måndag igen och då är helvetet tillbaka. Jag Vantrivs så sjukt mycket. Kollar nya jobb flera ggr om dagen men man ska ju ha utbildning för allt, utbildning som jag inte har...
Så jäkla deprimerande, orkar knappt äta heller för jag får bara ont i magen när jag gör det.
usch, mitt liv är inte på topp just nu och jag ser inget ljus i tunneln. Det ska vara när sommaren är över då eftersom det bara är sommarjobb, men sen då? ett jobb måste man ju ha. åååååååh, panik :/
Och snart är det midsommar också, vilket betyder fest. Jippi, det gillar min kropp....

näe, hänger jag i en snara nånstans så vet ni varför hehe.

Kommentarer
Postat av: nathalie

kiiiiiiiiiiiiiiim, krya på dig <3

2011-06-24 @ 00:49:03
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0