Onsdag

Guud vilken seg vecka, det händer ju ingenting. Jag närmar mig ju aldrig helgen känns det som :(
Och jag är så fruktansvärt trött! Förstår inte, jag borde ju ha vant mig vid att kliva upp tidigt nu, har ju knappt haft sovmorgon ens under helgen :P Men jag sitter ärligt och typ somnar på tp, not good.

Igår så åkte vi iaf på skolavslutning i norrala, Lika spännande som alltid :P Men man måste väll, sista gången nu iaf eftersom Nelly slutade nian !
Grillning hemma i vågbro efter det, och jag åkte även och tittade till Lussi och gav henne lite korn och myggspray. Stackarn har ju stått ute i regnet inatt, så ska dit och mocka sen så ja kan ta in henne när hon börjar se trött ut igen.
Har jäkligt ont i magen idag också, så vet inte om de blir nån frukost :P Då är man ju död sen men va gör man :P
Studentmiddag för Amanda efter jobbet, men ja hinner inte gå på den. Ska tvätta direkt efter jobbet, och sen åka till stallet och fixa. Hem och hänga tvätten och sen åka till gth och städa.
Fullt upp med andra ord. Efter jag tagit ner tvätten kl 8 kommer jag antagligen slockna som en sten..

Vart är ljuset i tunneln ?

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja vi kanske kan ses på fredag :) får se om vi hunnit åkt till stugan eller inte :) hehe

2011-06-15 @ 19:54:20
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0