Onsdag

Närmar mig sakta men säkert helgen. Herregud vad deprimerande det är att bara ha två lediga dagar på en hel vecka, och få 50 kr/tim. Kan inte sluta deppa över det :/ Ligger och tänker på nätterna om hur jävla dålig min sommar kommer bli tack vare det. Kommer inte ha råd att göra ett skit. Min lön i juli blir ju inte saftig direkt, och nu i Juni får jag ingenting alls, om inte kanske kanske 500 kr för två dagar i maj....
Academic work är inget att rekommendera kan jag säga, eftersom alla andra i vår grupp får fullt betalt under utbildningen. Vi från academic får det inte... Kanske skulle söka jobb på Uniflex istället? suck
Hade vart kul att ha lite nya kläder i sommar. Köper ju fan aldrig kläder. Sist var väll när jag jobbade på ljusnebadet, snacka om bra lön för att sitta i solan och jäsa typ. Bästa jobbet ever!
Jag är depp kan jag säga. Såg en kille som krattade gräs igår och blev ganska avis. Vilket drömjobb! Han har säkert råd att köpa kläder sen också :P

Nä nu ska jag göra mig klar för ännu en underbaaaaar dag på TP.
Ikväll slipper jag iaf åka till gth och städa eftersom jag gjorde klart det igår, fett skönt kan jag säga.
Ska ju tvätta och fixa stallet så har ju att göra ändå liksom.

I morgon är det torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0