Kväller

Nu är snart denna dagen över.
Amanda kom och hämtade upp mig nu på eftermiddagen och så åkte vi ut till stallet och kollade till hästarna :)
Alla tre låg och sov längst bort när vi kom, mysisar :) Lussi var självklart den enda som reste sig upp och gick iväg på säkert avstånd, medan de andra två låg kvar medans vi klappade dom.
Inte så sällskaplig min dam e. Men tillslut kom hon och luktade på mitt hår så då fick jag klappa henne lite iaf, hon måste bara få bestämma själv tror ja ;P

Vi gjorde ren baljan och fyllde på vatten innan vi åkte därifrån, och kikade så hon inte hade nå sår för dom hade tydligen vart på rymmen inatt. Men de va inte min som rev staketet iaf ;P hehe
Sitter och kikar på vänner nu, och börjar bli lite småtrött.
Ska nog dra på en film sen och somna till. Går inte att beskriva känslan ja har nu när jag vet att jag inte behöver åka till tp i morgon! har fortfarande ont i hjärtat och tungt att andas, Men jag har inte dödsångest längre tror jag. Och det känns BRA.

Det enda som fattas nu är min snygging som jag saknar så mycket!






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Din hälsa är viktigare, du måste vara rädd om dig! onej du som redan är så liten också... :( Känner igen mig lite i din sits.. jobbar ihjäl mig får inget för det fick en lön nu som inte ens räker till hyra:/ de inte klokt att det ska vara så.. uppsatsen blev aldrig klart.. den ska man göra under sommaren kan säga motivationen är NOLL! Har nog aldrig längtat att sommmaren ska ta slut.. men det gör jag nu suck!



Du måste vara rädd om hjärtat! Saknar dig, kommer kännas jätte konstigt du inte kommer i höst:( men som sagt. säger som din mamma säg upp dig från de där jobbet, eller kan du få sjukskrivning? de inte rätt att du ska må som du gör..



TRO mig jag har med tänkt på ica jobb.. de tjänar fan dubbelt nee tredubbelt mot en själv:p

Miss youuuuuuuuuuuuuuuuuu! <3

2011-06-27 @ 23:51:02
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaaa visst är han sötis? antingen samma pappa, hahah är ju inte bra att pappan är pappa till mamman också hahahaha.. skulle hon inte till örebro lussan?

2011-06-29 @ 11:47:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

nej hon försvann i sep förra året :( det är en av misse bäbisarna som fått egna bäbisar nu =) hehe. Aa okej men det var u bra :D

2011-06-30 @ 09:40:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

jaha okej men vad bra då :) hehe.

2011-07-04 @ 11:11:20
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0