Torsdag

Damn, den här veckan gick ganska snabbt måste jag säga. Redan torsdag.
Igår så följde jag med Mamma och Mormor till sjukhuset i Hudiksvall. Eller vi släppte av mormor där som skulle på nån undersökning, och medans så gick vi runt lite på stan och tog en fika.
Hudiksvall kan ärligt ha tråkigaste staden ever, de enda som är sämre är väll Bollnäs :P
Svängde in på Kjelles och kikade innan vi lämnade hudik.
När vi kom till Söderhamn igen så hämtade vi upp Nelly och släppte av mormor hemma, sen for vi vidare till Gävle. Blev lite valbohäng, och jag köpte nya underkläder och strumpor. Sånt som är viktigt haha. Kikade på Möbeloutlet också, på soffa. Och hittade världens skönaste säng, fett snygg också. Men säng väntar vi med eftersom vi redan har en som vi kan använda.
Blev en sväng till Owes också när vi ändå var i farten, men dom hade inte så mkt spännande där.
Vi kom hem typ strax efter 6, då åkte jag hem till lägenheten och sen gick jag iväg och solade en sväng. Dock utan resultat, va ovanligt :P
Gick därefter vidare till vågbro för jag och mamma skulle åka och handla. SKönt att promenera lite men mitt hjärta orkar ju fan inte, börjar värka direkt.. Skittråkigt. Hade tänkt ta en promenad till gth idag också, men tror jag måste hoppa det för annars kommer ja väll inte orka städa där.
Senare har jag tvättstugan också, fett tråkigt men missade min tid igår eftersom vi stack till Gävle.
Sen kommer baby hem, men får se om dom sticker ut och åker båt. Inte helt säker på att jag orkar följa med, har kännt mig lite hängig i veckan. Men men, vi får se.

Pisshelg framför oss. Med en massa reeeegn. Men de är ju helg iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0