Tisdag

Godmorgon!
Vilken jävla dag det blev igår då.
Skulle ju städa jag men de blev inget av med de eftersom jag fick flänga fram och tillbaka hit för att förska fixa gps skiva till Mercan, och jag tror att jag måste ge upp nu :P
Hur får man plats med 3,5 GB på en CD med plats för 700 mb ? hm..

På kvällen igår så åkte vi iaf på Tutbingo med Birgitta och Amanda. Jag och Amanda satt fram och skrattade typ ihjäl oss åt vinpimplarna i baksätet, och inte vann vi nått heller.. Men nya tag på Torsdag när vi ska till Mohed och tuta! Fast då ska jag dit med Tobbe, Idah och Jonas :) Kommer ju bli katastrof haha, eftersom det spårade ganska rejält med svordommarna redan igår. Men men ;P

Idag då, ska jag städa iaf.
Funderar på om jag ska promenera till Gth eller ta bilen. Vore skönt med en promenad men jag vet inte om jag pallar, mitt hjärta kanske ger upp efter halva vägen och då blir de ganska jobbigt ;P Ska ju orka städa efter också. åååh , ja skulle vilja ha ett jobb. Men vet inte om ja orkar. Bara ett litet extra jobb med några dagar i veckan. Måste ju vila upp mig, ja har fortfarande svårt att andas och hjärtat känns ansträngt, men har ju inga pengar :( Vilket gör att jag inte kommer kunna släppa stressen, ond cirkel de här :(

Bara två dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Ida

okej mysigt :) hehe. då säljer du din lägenhet då? Får du ut mer nu än när du köpte den? =)

2011-07-05 @ 12:05:23
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0