Tisdag

Oooooh tråkiga daaaaaaag.
Har tvättstugan idag, så håller på och tvättar för fullt. Har ju dubbelt så mkt när jag tvättar åt tobbe med, höll fan på att bryta ryggen av tvättpåsen.... Så idag blir det en massa springande upp och ner för allt fick inte plats att hängas i torkrummet så får tumla vissa saker och sen byta plats, eftersom tumlaren suger och inte torkar allting helt torrt. Men men, så kan det vara. Ska ta en till tvättid på söndag tror ja, så jag får undan så mkt som möjligt när vi ska flytta. Har en del tvätt i tvättkorgen som aldrig blir tvättat eftersom de ligger längst ner och jag inte behöver använda det. Så antingen tvättar jag de eller så slänger ja skiten hehe.

Sitter och roar mig själv här med datan, och Ellen på tv. Tobbe sitter och spelar tvspel med Skavis, så dom har ju roligt.. Känner på mig att det där tvspelet och jag inte kommer komma så bra överens...... Har börjat kolla upp om man kan dubbelkoppla kabeltv, så ja kan få det i sovrummet sen. Gissar på att ja kommer få hänga där en del när det är tvspel som står på schemat. Typ jämt :P Och orka då att inte ha tvkanaler, då hade jag fan hängt mig själv i den stora garderoben vi har hehe :P

Nej fyfan, Ge mig LÖRDAG!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0