Tisdag

hellllooo.
Igår var det full fart, vilket var ganska skönt eftersom jag inte ville vara i lägenheten.
Tobbe sa ju att det är en demon här för han hade två stora rivmärken i ansiktet när han klev upp i söndags natt. :S Smart att säga de till mig haha.
Men jag har iaf sovit utan problem inatt så tror att demonen följde efter han till sthlm isf ;P

Vi åkte iaf och besiktade hans bil igår, vilket jävla drag de är i den bilen alltså. Nästan så jag känner att jag kan ta Jonas ;) höhö
Och den gick igenom utan problem :)
Efter det så käkade vi lite i bollnäs, och va in på husvagsaffären innan vi åkte tillbaka till gth.

På kvällen där sen så var det dags att stripea lastbilen. Fyfan vilket jobb haha. Men nu är det klart iaf för den här gången :) Ska dit strax jag och tvätta camaron som ja fått order om.
Allt ska ju ut till mohed för att stå på invigningen av Oringen.. Så vi ska dit senare idag och bygga tält, Jihoooo!
Glad att det inte regnar jag haha.

Nu har jag fixat en riktig superskiva till babys bil iaf, han lyssnar ju bara på Skit! ;) hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0