Söndag

Godkväll!
Idag kom vi hem från sthlm. Vi har haft det skitroligt där :)
Gick på stan tills dom stängde först, Brudarna shoppade loss ;P Inte jag, har inte råd att köpa kläder åt mig själv hehe. Men jag hittade iaf en present åt baby, bara två kvar nu som jag har tänkt iaf :) Ska väll kika på resten i morgon om det finns i Gävle också.
Blev grönan på kvällen sen, vi kom dit ganska sent eftersom vi vilade lite när vi kom till husbilen. Drack lite också ;P Sen tog vi en promenad till grönan och de var en bit att gå. Så vi käkade när vi kom in, sen åkte vi lite karuseller och körde tävlingar. Amanda och Kevin var överlägsna haha. Men en liten Älg vann jag som älsklingen fick. Lite smått besviken kanske eftersom han hade väntat sig en jättenalle, men orka med massa lotter då, inget kul ju :)

Vi kom hem före lunch idag, har vart sjukt seg sen dess. Ont i skallen och trött som tusan.
kl 2 kom Tobie hit med min tvättpåse så jag kunde tvätta. Så har sprungit lite i tvättstugan idag iaf, medans han har legat och sovit på soffan.
Han vaknade till liv mot kvällningen iaf, så nu är dom ute och åker bräda. Jag orkade inte följa med kände jag.
Så ligger på soffan nu och kikar på 2 1/2 men, får se hur länge man pallar ingen ögonen säger ifrån.

Sista gången jag ligger i den här soffan nu, förhoppningsvis får man ändå säga. Älskar min lägenhet, men vi kan ju inte bo här båda två. Och man får ju hoppas att det inte tar slut mellan oss så jag blir tvungen att kasta ut Amanda och Kevin och ta tillbaka min soffa som dom kommer få låna nu ;)
Nä nu ska jag mysa ner mig ordentligt och vänta på baby.
Upp i skaplig tid i morgon och flytta, även åka till gävle och hämta en soffa om den finns hemma :)



Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0