Onsdag

Gud vad jag är duktig på att uppdatera nu då.
Ska snart pallra mig iväg till gth och fortsätta städningen som jag påbörjade igår :P
Blev ju helt slut jag efter promenaden dit, trots att den är rätt kort.
Fick cp ont i hjärtat, ganska obehagligt. Eller hjärtat, de känns som hjärtat iaf men de är väll nått annat. Men ändå, sjukt jobbigt för jag orkar ju knappt röra mig, går ju inte att andas riktigt.
Så idag tar jag nog bilen tror jag..
Igår så käkade jag om mamma lunch på waynes iaf, där Amanda jobbar :)
och efter det åkte vi till guldaffären och kikade lite eftersom jag fick presentkort där av baby när jag fyllde år. Bättre sent än aldrig ;P
Jag är ju inte så mkt för smycken ja, typ halsband och sånt tjusigt som dom har mkt av där. Men jag hittade ett enkelt silverarmband och en matchande fotlänk som jag fick kortade och så köpte jag dom :) Passar mig bättre med sånt enkelt ;P
Nu måste jag bara få bruna ben så jag kan använda min fotlänk ;P

vill bara att dagen ska gååååå.

Kommentarer
Postat av: Ida

okej då förstår jag =)

2011-07-06 @ 17:04:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0