Onsdag

Godmorgon.
Gud som vi jobbade och slet med tältet igår.
Slog nog rekord med uppsättningen, halv 9 var vi klara ;P
Hade iofs ingen inredning och så som skulle upp, typ bord och verktyg mm. Men ändå, ett jäkla jobb med de där golvet och fett tunga tältet. 500 kg har ja fått veta att tältduken väger, alltså taket. Inte undra på att vi alla är röda i ansiktet när vi försöker rulla ut det över rören ;P

Efter vi var klara så åkte vi till stallet och tog på Lussi en ny grimma för hennes gamla hade gått sönder. Sen hem till vågbro och käka korv med bröd.

Hade lite svårt att somna sen när jag kom hem eftersom jag var så jävla irriterad... Är fortfarande irriterad så jag kan ju säga att de fan är tur att det inte är Torsdag idag. Förstå gången ja vart så här jävla arg, men men, den dagen skulle väll komma den också :P

Nu måste jag göra mig ordning och åka till gth. Vi ska ut till Mohed med bilen och lite grejer som vi ska sätta upp. Lite "utställning" av bilen och Kevin där nu under invigningen på Oringen som börjar idag kl 12 och slutar på Lördag kl 22. Lång invigning haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Arg för vad? :/

2011-07-20 @ 19:19:48
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0