Måndag

God morgon!
ännu en dag med dåligt väder, så himla mörkt och tråkigt.. Känns som höst :P Vilken stämningshöjare!

I lördags så blev det fest ute i Mohed. Jag åkte ju iväg på en tripp med dom andra först, och när vi kom hem så var det bara att hoppa in i duschen.
Jonas skulle "bara" duscha, och eftersom han är kille brukar de gå ganska fort. Så jag skyndade mig lite eftersom dom skulle hämta upp mig när han va klar ;P Men han somnade haha, Oväntat ;)
Så jag satt här i min ensamhet, och lyckades få i mig 4 groggar. Det är mer än jag druckit på lääääänge.
Så lite dragen lyckades man nog bli den kvällen, men jävlar vad jag fick sona för det dagen efter.
Trodde ja va sjuk eller nått, svettades, frös, hade svinont i magen, ont i huvudet. Värre än baksmälla, ja tål alltså inte sprit, eller mitt hjärta tål inte. Eller så är jag inte van ;P
Helt okej kväll iaf.

Igår så drog vi iväg ut till Bergvik för att åka båt. Men det regnade ju så blev en ganska kort tripp eftersom de va kallt och blött.
När vi skulle åka hem sen så hoppade jag av på macken där mamma och dom va, för att hjälpa till att riva tältet.
Vi slog nog rekord tror ja, jävligt effektiva ;)
Blev en powernap när jag kom hem, däckade direkt. Sen när jag vaknade kollade vi på två filmer och sen sov.

Idag då? Tobbe är parkeringsvakt ute i Glössbo, så han var ju borta när jag vaknade.
Ska man ta en promenad till Gth kanske, se vad som händer. Eller så ska jag plocka lite här hemma, är ju flyttdags snart. Lite smått panik över det, har ju inga möbler... Så mkt som måste fixas, och saker inplanerade heeela tiden. Blir eventuellt sthlm i helgen också :) kung

Nä här blir inga barn gjorda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0