Måndag

Nu är helgen över, men snart är det torsdag igen och baby är hemma i en månad :) Kommer kännas som en hel månad med helg nästan ju ;P
I lördags blev det lite åkning på kvällen, alltså båt. Först åkte jag och Tobbe ut till Segersta och åt med hans föräldrar :) Sen åkte vi tillbaka till Bergvik och hämtade upp resten av gänget och så åkte dom bräda. Vi kom hem fan skitsent. Men vi lyckades ändå kämpa oss igenom en Harry Potterfilm, sista filmen del 1. Var tvugna att se den eftersom tobbe inte sett den och vi skulle ju gå på bio dagen efter, på sista delen :)
Så ja, på söndagen så tog de ett tag innan alla fick fingrarna ur röven och bestämde sig för att de ville åka bräda, så vi åkte först ut till Norrala och hämtade Skavis, tillbaka hit och vänta tills Axel ringde och sen åkte vi ut till Bergvik och åkte lite. Vart en kort sväng eftersom vi skulle på bio.
Jag tyckte filmen var bra faktiskt, men lite sorligt att de är sista filmen :)

Blev en film till innan vi la oss här hemma sen, The Mechanic. Bra film faktiskt :)

Satan vad jag är förkyld då, ont i halsen som bara den och har haft ont i skallen typ hela helgen. Inte så himla roligt men hoppas jag blir bra snart. Verkar ändå vara bajsväder hela veckan så gör väll inget om man ligger hemma och ser på film en del.

Idag ska jag ändå ta en Ipren och sen pallra mig till Gth. Måste få skjuts till Mohed och hämta Tobbes bil eftersom jag ska åka och besikta den. Sen ska jag även få åka runt i den på veckorna när han jobbar ;P Nice eftersom de ändå är en ganska snygg bil, ny om inte annat ;P



En bild från i Lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0