Lördag

Godmorgon!
Fan vilken fräsch dag.... Eller inte, det har mullrat som fan hela förmiddagen, och regnat monsunregn!
Tror det har lugnat ner sig nu iaf men tar väll fart snart igen. Skulle ju regna hela helgen :P

Har kollat på två filmer idag jag, rolig lördag haha. Men den andra jag "bor" med var så tråkig haha. Satt med hörlurar och dator, så va gör man inte då. Nu är han inte här längre, ute och ränner med skavis.
Men snart kommer Idah, Jonas och Nisse och hämtar upp mig :) Vi ska iväg på en liten tripp, alltid trevligt jag som älskar att åka bil! :D

Sen ikväll får jag se vad som händer. Ska man orka festa ? Ett som är säkert är ju att jag iaf inte kommer vara nån jävla chaufför...... Om ja så ska ta bara en eller två shottar enbart för att slippa köra!
Vet inte hur mitt hjärta står sig till alkohol, men det återstår att se. Ska ju snart till hjärt läkare så då får dom väll laga mitt hjärta om det pajjar av en fest ;P Tråkigt att vara nykter jämt, när mitt umgänge består utav några spritdyrkare! En gång i månaden kanske man kan haka på iaf, och sen kan jag vara nykter och förbannad restrerande helger ;P

Nä nu ska jag ta på mig en bh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0