Fredag

Goddag.

Igår så var jag på Gth en del, även och käkade med mamma och mormor på Coop.
Vi åkte ut till Mohed med lite grejer till kevin. Just ja, jag hade ju tvättstugan också, mkt underhållande. Efter mamma slutat så åkte vi och handlade lite, sen åkte jag hem hit och lagade mat åt mig och tobbe. Fan va underbar jag är! Efterrätt fick vi också, marängsviss. (stava?)
Film på det, sen sova.

Idag har det bara hänt en sak, och det var att Ida kom och hämtade upp mig. Vi åkte till team sportia först och köpte byxor åt kristofer, och sen till furan och fikade :) Bästa som hänt den här fredagen kan jag säga :) <3
Resten av dagen blir nog fett tråkig.... och jag har så jävla ont i huvudet så jag nästan spyr, toppen.

Avslutar detta inlägg med ett Vill ha!


Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2011-07-27 @ 11:25:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0