Dum Dummare

Gokväll.
Det blev en ridtur iaf, vi chansade och åkte dit fast vädret såg lite halvilla ut, men vi klarade oss från regn iaf :)
Blev en lugn tur, mest skritt och lite trav. Bra för mitt hjärta att hästen som Amanda red bara fick travas lite lätt ;P
När vi kom typ halvvägs bort, ut på en äng så ser jag något som sitter ute på ängen. Lussi såg det också och sen när vi kom närmare så började de röra sig och jag antog att det var ett rådjur för den hade den färgen. Men det sjuka var att när den kom mot skogen och hoppade upp ur gräset så hoppade den som en jävla katt, och hade en jävligt lång svans! What the hell liksom, jag skämtar inte när jag seriöst trodde de va en Puma, fast ja vet att de inte finns pumor i sverige, eller gör det ? Näää. haha Helt stört, den hoppade verkligen som en katt, samma färg som ett rådjur, och de va inget lodjur eftersom de inte har några svansar. Sjukt skumt var det iaf, och jag kunde typ inte släppa det djuret på hela ridturen sen. Kul tjej ;)

Sitter hemma i lägenheten nu iaf, tomt och ensamt :( Men de är en kungfilm på tv som underlättar lite :) Dum Dummare är ju så sjukt jävla rolig!
Men min saknade hade ju gärna fått göra mig sällskap, då hade dagen vart fulländad.



Rätt glad idag :) Trots att jag saknar min baby så ja typ dör.



Lussi tänker då inte på barnen i afrika så som hon slösar på mat ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0