Tråååååkigt

Ja fan va tråkigt det var att plugga nu! Men fick iaf reda på att jag har "sovmorgon" i morgon. kl halv 9 ska vi åka härifrån då jag fick åka med mammsen! Annars hade jag fått tagit 7 tåget.. Hade inte känts skitkul efter den här slöhelgen haha. Hoppas att introt går fort så jag kan åka med mamma hem sen också!

Nu sitter jag och väntar på att nån ska komma och skjutsa mig till stallet, sen funderar jag om ja ska köpa lite mer cola, så jag orkar plugga all night long. Eller iaf så länge som de behövs, ja SKA lämna in i tid denna gången!

Råkade kolla igenom lite bilder igen, jag älskar bildeeeer! Har ju mest partybilder och fyfan vad jag saknar sommaren och tillhörande fester! Att vara lite mindre vit och inte behöva sminka sig så mycket ;P Inte för att jag gör de annars heller, men de skulle ju behövas :P Galna fester saknar jag!  Även om de har vart skönt att bara chilla nu några helger :) Med rätt sällskap så funkar det, men har man inge sällskap finns de inte på kartan haha. Då äre party som gäller iaf, någon måtta för de ju vara.









Och så här ska man se ut dagen efter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0