Tisdag

Och är man nå trött då?
Kommer somna som en liten bäbis ikväll haha :P å då gick jag och la mig typ kl 9 igår ändå.. Men är man inte gjord för att kliva upp tidigt så är man inte det...
Har suttit i skolan snart en timme nu, alltid lika roligt. Men denna gången så har två personer stannat och pratat med mig iaf haha. Det händer ju inte varje dag. En person frågade om vägen och den andra var ett gammalt bekant ansikte sen nytorp.

Snart kommer Nathalie och Magda, och då ska vi bege oss mot föreläsningen. Var den nu är :P hehe
Var ju aslänge sen jag träffade dom kom jag på. vi har ju bara träffat våra studiegrupper i december typ och fram till nu. Å jag var ju inte med dom ;P Så de ska bli kul faktiskt :)
Slutar tidigt idag, så får se vilket tåg man hinner med hem. Finns allitd nå plugg att göra för mig så bra om man kommer hem i tid :P Juste! Ja har ju en bil igen nu äntligen :D Pappa fixade hans så nu rullar den igen. loveli


Kommentarer
Postat av: ida

ja dom var gräsliga! haha. såg att dom var från Have2have!

2011-01-25 @ 10:48:54
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0