Tisdag

Godmorgon! Nu är man tillbaka i skolan igen, känns ju sådär hehe. Men samtidigt skönt att få tillbaka lite rutiner. För att ha klivit upp typ halv 5 så är ja inte så trött. Har väll sovit för lite för jag kunde inte somna igår :P Men ja ska slita som ett djur dom här dagarna nu, har ju en del plugg att ta ikapp! Så ja kan vara ledig och slappna av med gott samvete i helgen :) de är mitt mål iaf men sen är ju frågan om de kommer att bli så, ja känner ju mig. Som en person sa, du verkar inte alls vara någon plugghäst haha. Nä :P

Sitter utanför salen nu och väntar på att föreläsningen ska börja. Den kommer säkert att vara fett tråkig, men eftersom ja inte är så bright så har ja nog ändå nytta av den. Och efteråt ska ja träffa min grupp eftersom vi har ett arbete att redovisa på torsdag. Skönt med grupparbeten, ja hade ju lätt vart körd annars haha :P



Snart helg! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0