Söndag

Blev inge film igår, vart kvar hos jonas till typ 11. Vi satt och spelade kort, plupp (?) och finns i sjön. Jag förlorade big time haha. Men satan va trött jag var, och jag var nog inte ensam haha. Så vi drog hem och la oss :P Sen kl 2 så blev de väldigt tomt här, men de överlever jag väll några dagar ;P
Men lite avis är jag nog, fan va kul att åka skidor!

Så vad händer idag då? ja har redan vart ute med Enzo, man börjar dagen ganska tidigt idag mot för vad man brukar på söndagar. Men kan vara skönt de med. Ska väll plugga lite tror ja, och leta upp lite böcker till denna kursen för de har ja ju såklart inte fixat än. Segast i världen haha ;P
Skola tisdag och torsdag den här veckan också. Skönt med lediga fredagar måste jag säga :) Skulle aldrig kunna ha ett heltidsjobb ja e, orka liksom ;)



Ge mig sommmmmmmmar!
Här vi på båten över till Danmark och Jyllandsringen. Vi åkte på natten så
alla låg ju/satt och sov överallt men vi var så smart så vi bäddade
i lekhörnan. Låg hur bra som helst, tills världens drygaste jävla ungar började
kasta saker på oss. Jag fick en pingvinjävel på mig.. Då gav vi upp och tog en varsin
"sovfåtölj" vi med. Tror jag talar för alla på båten när jag hoppades att föräldrarna till ungarna hade
svarat JA när ungarna frågade om de fick gå upp på däck.
Snälla ramla över bord snälla ramla över bord haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0