Söndag

Godkväll! Ännu en härlig söndag har kommit....... Alltså söndagar, orka.
Men jag har iaf haft en bra helg :) I fredags så blev det tacos och Lets dance hos Jonas :) En skräckis efter det också, the fourth kind, som jag redan hade sett men jag röck till några gånger jag med ;P Bra film!
Och glad att jag slapp sova ensam den natten ;) man va ju lite nervig, trodde jag skulle bryta ihop när min dator startade sig själv efter att jag hade stängt ner den. Den har aldrig gjort det förr! ja va ärligt rädd jag haha, men de va ju tur att ja inte va ensam för annars hade ja fan åkt hem till mammsen.
På lördagen sen så klev jag upp halv 8 och åkte och släppte ut hästarna. Sen hem och kröp ner i den varma goa sängen igen några timmar innan de va dags att rycka upp sig och åka iväg till sandviken för lite bad :) Tror de va några nervösa själar som satt där bak i bilen, 1 iaf ;) Men hallå, ja är ju kung på att köra ;)
Badet va inget superhöjadare, man har ju inte vart där sen man typ va 11 år, och då va allt mkt häftigare. Men vi lyckades ha roligt ändå :) På hemvägen stannade vi på Ikea och käkade, sen blev det korvätartävling också, efter en jävla massa mat haha. Hur orkar dom ?? På kvällen sen hamnade vi ute i blågårn för lite sällskapsspel som jag verkligen totalsög på! Att jag var sjukt trött och sliten gjorde inte saken bättre heller. Va riktigt jäsigt att gå å sova då kan jag säga..

Idag har jag legat hela dagen på en soffa och sett serier om zombies. Eller halva dagen kanske är bättre beskrivet, resten låg jag i sängen :P höhö
Tog in hästarna nu på kvällen och åkte hem och nu sitter jag här och har sjukt ont i magen. Fast de hade ja iofs redan igår kväll av någon anledning och det har inte gett med sig. Mådde illa på natten också, men de släppte lite som tur va. Så får väll se hur det utvecklar sig, man kan ju ha lite ont här och var ibland utan att de är nått allvarligt som sagt ;)

Läge att sova nu kanske ? låta veckan gå fort och tagga för nästa helg :)

Kommentarer
Postat av: Ida

The waliking dead?!

2011-01-17 @ 17:59:21
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0