Plugg

Pluggat som ett jävla pluggmonster idag! Och jag är extremt dålig på att fatta sånt här pedagogtjaffs så de är inte direkt roligt.... Sen nu på kvällen så skulle jag få komma hem till vågbro och äta lite, och samtidigt prova om min bil skulle starta eller inte eftersom den inte får stå där inatt pga datumparkeringshelvete. Självklart startade den inte! Så Stefan och Kevin fick komma och bogsera, men tro på fan att Stefan får igång den efter vi åkt runt ett tag, så han drar iväg ut på E4an och kör skiten ur bilen haha. Såg ganska roligt ut måste jag säga. Men vi är ganska överens om att min bil  har sett sina sista dagar. Lite sorligt känns det men de funkar inte att åka omkring obesiktad. Och de finns inte en chans att den någonsin går att besikta igen :P Det är mer saker som inte fungerar än tvärtom :P Inte helt okej. Så just idag har jag ingen bil, ifall den inte startar i morgonbitti när jag måste flytta den igen så fick den stå kvar i vågbro och jag fick skjuts hem.
Underbart... Men ska få låna pappsens gamla bil medans jag letar en annan, så ja slipper åka runt olagligt iaf. Så de va ju bra :)

Nu är jag iaf hemma igen med ansiktet i skolböckerna. Jag kräks på all jävla pedagogik snart! Har ju även en annan pedagogikhemtenta som ja ska göra tills på måndag, och göra klart hemtentan i beroendelära. Mycket haha. Men ska ta tag i de som ska in på fredag i första hand så ja inte ligger efter i ännu en kurs :P Ska även fråga om ja kan få maila in mina uppgifter så ja slipper åka till Gävle bara för att lämna in dom :P Känns inte så kul.

Här är en myslåt som ja lyssnade mkt på förr :) Kul med gamla låtar!


Kommentarer
Postat av: Ida

tänker på din och min musikvideo!

2011-01-19 @ 17:42:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0