orka

Magen börjar smått ge med sig, och gå över i halsbränna ? eller nått. Inte helt okej men bättre iaf. Hoppas man kan sova inatt :P
Ser på idrottsgalan nu, och plugga lite och nätar lite. Allt på en gång, men känner mig inte skiteffektiv idag :P Kanske bättre i morgon :)

Hittade en kul grej på aftonbladet haha. Jag gillar aftonbladet ;)
Det var iaf en artikel om vilka bilar som oftast får p-böter. Så jävla roligt. De stog också att de som åker skoda oftast har en lägre budget och inte har råd att få böter ;) Fy fan va taskigt hahahahaha.
Jag då?? ja har inte råd ens med en bil som fungerar ordentligt ( den startade i morse men inte sen när jag skulle till stallet ) Och jag får böter fan hela tiden! Är de för att jag innerst inne är en mercedes människa kanske ? ;) höhö



Fett kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0