Onsdag

Goddagens!
Kvällen igår var riktigt härlig, smarrigt med tacos och efterrätten som Amanda gjorde var inte fyskam den heller :) yummi
Men la mig typ halv 11, va ganska trött och sliten efter skolan och att kliva upp tidigt ;P
Men idag har jag vart ledig så det blev sovmorgon :D Tog en promenad med hundarna när jag klev upp, halv 11 ungefär. Tur dom sover så länge alla andra gör det. Sen blev de lite soffhäng, vi kikade på några gamla jtcc race ;P Och sen klädde jag på mig och åkte till stallet. Och tamefan så stack jag ut och red också! ;D Ja är själv chockad med tanke på hur jävla kallt de är idag. Men ja kom inte längre än till vändplan för när jag skulle försöka gå över järnvägen så sjönk hon typ ner till magen i snön :S Hon ville verkligen inte gå in i skogen stackarn. För mkt snö :P Så jag fick rida på vändplan och fram och tillbaka på vägen där. Och de gick väll de med men efter några vändor så tröttnar man ju :P Men red väll iaf lite mer än en halvtimme sammanlagt, och de är nog bra nog för henne som har stått så jävla länge ;P Vet två som kommer ha träningsvärk i morgon :P

Ja nu då? sitter i soffan i vågbro nu. Gick ut med hundarna igen efter ja kom hem från stallet. Stackars äcklet kan ju knappt gå ute. Han går en liten bit, sen måste jag bära honom för han fryser så mycket. Sen kan man släppa ner han igen några meter sen måste han upp ;P sötis.
Mamma och stefan kommer inte hem förns senare ikväll, så jag blir väll kvar här ett tag. Funderar på att åka å sola, de vore fett skönt. Men vet inte om ja orkar haha ;P Får se hur jag gör. I morgon är det skola igen! upp tidigt som fan och ta 7 tåget. Jippi! Men på kvällen har ja nått att se fram emot iaf så dagen kommer nog flyta på ganska fint ;P



Stekarfest outfit! världens sämsta fest haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0