Oh my

Dagens sysslor är avklarade. Jag har tom käkat middag ;P Potatismos och broccoli, eftersom vi käkade sibylla på lunchen så hade jag lite ångest haha.
Nu ska ja väll typ duscha litegranna, man blir ju fan svettig av att städa ;P På gth alltså, här städas inget haha. Känns mer hemma om de är lite stökigt ;)
Hahah aa just ja, vet inte hur men idag kom jag å tänka på vårt bildspel som vi gjorde i beroendekursen! Så jag var tvungen att kika på de. Alltså ja dör, världens bästa bildspel om alkohol! Shit va jävla ful ja är alltså de är helt sjukt. Och orka att ja fan ser dyng ut på riktigt fast ja är spik nykter, jag körde ju fan in till stan där vi också tog massa bilder ;P Synd att de inte går att lägga ut i bloggen, grymt kul måste jag säga ;)

Btw, har ni sett min nya bil ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0