Måndag

Fyfan för måndagar. Jag är så sjuuuukt sliten, känns som vi har supit gärnet hela jäkla veckan haha. Men de har vi verkligen inte :) Vi har dock gjort annat trevligt. I fredags så åkte vi bla till sundsvall på äventyrsbadet :) Grymt kul ! Vi va ju typ äldst där, iaf av de som inte hade barn. Och vi körde skiten ur den stora banan med ringarna ;P Var skapligt mör efter den dagen och flera timmar i bilen dit och hem. På kvällen blev det soffhäng hos Nisse bara :) myys
På lördagen så var det dags för KM :) Vi klev upp tidigt ( jag extra tidigt eftersom jag släppte ut hästarna innan ) och kollade på några matcher. Vi var där nästan hela dagen, men precis alla matcher vill man ju inte se, speciellt inte damerna. Ursäkta men ja är inget fan av damsporter, inge action haha.
På kvällen sen så käkade vi på tacobaren, sen ut till mohed och hämta saker, duscha och vidare till Nisse för lite kortspel :) Det var 5 slitna själar som satt där i köket till sent på natten haha. Somnade som en stock sen och upp tidigt igen på söndag för mer Fotboll! Norrala piskade Marma/mohed (nice) och sen blev vi för trötta för att orka sitta kvar på de obekväma stolarna. Så det blev film hos Nisse igen :)
Har haft en riktig jäshelg med bästa sällskapet :)
Men nu är man tillbaka till verkligheten, ensamma nätter ( kunde fan inte sova inatt ), skolan börjar i morgon.... Blääää, och idag har jag jobbat. Nu blir det plugg resten av dagen/kvällen. Men ska lägga mig tidigt så ja inte dör av trötthet på tåget i morgon ( kommer jag nog göra ändå ).

Meeeeeen som Jonas brukar säga, Snart helg! :) Är ju ledig på fredag så bara 3 dagar kvar ;)

you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0