Kväller

Ja det börjar bli dags att sova snart kanske ;P
Har iaf vart en okej dag, åkte och köpte korn framåt 6, sen vidare till stallet. Väl där fick jag mig en muskelgenomgång först genom att kånka 20 kgs säcken uppför isbacken, och sen genom att försöka bryta loss snö och få fram en spånsäck. Och spånsäckarna lär ju väga mer än vad jag gör för jag pallar inte lyfta en sån, och då är jag ändå ganska stark om jag får säga själv vad jag tycker ;)
Men jag lyckades iaf, King som jag är ;) Sen blev det middag med Familjen :) äter inte där så ofta längre faktiskt, börjar känns mig mer vuxen och utflyttad ;) bättre sent än aldrig haha.
Har tom haft Enzo hos mig i fleeera dagar i sträck nu, annars brukar han vara ganska mycket hemma i vågbro eftersom Nelly vill ha han där. Men hon är ju typ aldrig hemma längre, den jävla toffeln ;)

Jag har iaf kommit fram till en sak! Jag letar ju en bil att köpa, inte allför dyr då jag är fattig student utan inkomst :P Men iaf, jag måste nog fan köpa mig en 740 ;P Bakhjulsdriven och med automat. Ja pallar fan aldrig mer ha en framhjulsdriven bil, fy fan va värdelöst. Och automat är ju drömmen det, behöver man ju nästan inte ha några armar ;P Vill ju helst av allt ha en mercedes, men min frånvarande inkomst stoppar mig :(

Nä kanske pallra sig från soffan till sängen nu, ska ta dödens tåg i morgon...



Fan va nöjd ja är över mig själv att jag kom på de med kuddarna i soffan ;P
Den va ju fett oskön innan, men jag är ju så sjukt bright så jag löste det genom
att fälla ner ryggstödet och ha en massa olika kuddar där istället ;D
Kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0