Fredag

Goddagens! Lite sent att säga godmorgon, men ärligt så har ja typ nyss klivit upp ;P Eller nja, en timme sen kanske. Tog en promenad med äcklet och sen gjorde jag lite mannagrynsgröt! Har inte ätit de på år och dar, så kände att eftersom de är fredag idag så kan jag få lite god gröt :) Men orkade typ inte ens äta halva portionen haha, men de e ju bara bra det ;P

Igår så hade vi iaf redovisning av vårt grupparbete. Och jag måste säga att de kändes väldigt bra för oss :) we naild it ;) i hope. Och efter det så kom mamma och co och plockade upp mig så åkte vi ut på Ikea. Köpte två stora kuddar och lite doftljus :) Även en varsin ny grimma åt pållarna, deras va tydligen sktigare än tillåtet haha. Själv tycker ja allt blir skitigt direkt så orka bry sig. Men de va billiga grimmor och nu har dom likadana också så gör de inget om man tar fel, vilket händer ibland. När jag kom hem från stallet sen så försökte jag att starta min bil som har stått död en vecka. Och den starta! Skräll haha. Meeen sen var ju problemet att hela bilen var totalt genomfrusen. Så när jag satt i bilen så stängde jag dörren för att den piper annars, och sen fick jag ju inte upp den igen. Inte heller rutan som man brukar veva ner så man kan stoppa ut armen och öppna dörren utifån.. Underbart, jag fick klättra bak och sparka upp en igenfrusen bakdörr! Sen tog jag en spade och hackade lös all snö och is som täckte hela bilen. Men de var inte stopp där, fick sitta fan 20 min på motorhuven sen och skrapa is på framrutan.. Det var många härliga ord som flödade dom minutrarna kan jag lova :P
Ska bli spännande och se om den startar idag med ;) you never know
På kvällen sen blev det filmmys med Jonas, Idah och Tobbe :) Två skräckfilmer, jävligt skumma haha.  Jag lyckas alltid så jävla bra med filmer ja ;) Blev ganska sent då så därav den ordentliga sovmorgonen ;P

Nu ska jag plugga lite, och ikväll blir det eventuellt att kolla på när Idah och Jonas åker skateboard, och Lets Dance på det! Måste ju supporta Weise och Bagge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0