Fredag

Godmorgon!Vilken jävla natt jag har haft, sjuka drömmar... Ja var så grymt jävla förbannad! Och nånstans så känns de som att dessa drömmar, som ja har haft förr fast då var jag inte arg, de betyder ändå nått :P Med tanke på hur det "blev" efter de förra drömmarna, och nu den här drömmen. Kommer det att bli så istället ? Haha bara jag som fattar men ändå, lika bra att vara förberedd ;P Det har jag iofs redan förberett mig för, nothing lasts forever eller hur ;P och jag tänker inte låta nått sånt här knäcka mig, I´m a rock ;) skämt åsido haha.

Igår när jag skulle sova så slog jag på tredje twilight filmen. Jag har ju inte tagit mig för att se den förns nu, av nån anledning. Kollar sällan på film ensam, och alla mina filmsällskapsvänner har redan sett den så ;P Fick bli nu, och den va ju som väntat grym! Men ja hade fattat det som att Bella skulle vara med barn ? men vafan de har ju inte ens haft sex än ?! Känner mig lurad....

Idag ska jag plugga som ett svin, sista rycket nu innan de är dags att lämna in. De får bli som de blir, hellre att ja får komplettera än göra om helt. Jag fattar helt ärligt inte ens vad man ska göra, beskrivningarna av uppgifterna är obegripliga för mig :P Så känns som jag fattar helt fel men men.

Ska bara slänga in en artikel igen, från Aftonbladet ;) Den här gången handlar det om vargar! Jag blir så upprörd angående vargjakten. Folk klagar på SD, kallar dom rasister! och näe man ska inte vara rasist, de är inge bra! Men vad är det för skillnad när man bestämmer att en viss ras, alltså vargen inte borde få finnas för att de hotar de som vill leva ute i skogarna eller vafan de snackar om ?! Så skriver dom att vargarna dödar en massa hundar, jakthundar. Undra varför ? Samma som med björnar, när någon blir attackerad av en björn, är det inte oftast en jägare ? Om vargen/björnen blir hotad, är de inte bara korkade då om de inte försvarar sig ? Man får skylla sig själv om man har jakthund tycker jag. Och sen att de inte bryr sig om hunden som en vän heller, utan de som är upprörande är att hunden är värd en massa pengar som de inte får tillbaka när vargen dödar den !? haha alltså orka, pengar pengar pengar. Näe jag måste säga att jägare, det är ett jävla gnälligt folk! Själv dödar ni, men när de ni dödar försöker försvara sig då blir de ett jävla liv. Hejja vargen säger jag, hellre en massa vargar i sverige än många andra saker tex mördare, våldtäktsmän, rånare! Vargarna är inga monster, men det är människorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0