ååååh

Fan va omotiverad ja är till plugg nuuuuu. Orkar inge mer, pedagog hit pedagog dit, I don´t give a damn...
Har fått åkt lite merca iaf. Amanda och co kom och hämtade upp mig för dom skulle åka och sola, så fick jag ta bilen därifrån och hämta upp dom efter stallet :P Har bilen hemma nu med så jag kan åka och hämta syster i morgon och ta med henne till Vågbro där jag ska lämna äcklet och sen åker vi till Gävle.  Skola mellan 10-12 låter ju inte så överdrivet jobbigt, bara jag får åka med mamma hem. Annars går jag fan tidigare, orka sitta och vänta på 2 tåget helt ensam. Nejdu :P

Ett ryck med plugget nu så man får sova idag. Har vant mig med mycket skönhetssömn nu så kommer väll se ut som ett fuckface i morgon bara för att ja inte får sova tillräckligt ;P



I close my eyes
And see you before me
Think I would die
If you were to ignore me
A fool could see
Just how much I adore you
I get down on my knees
I'd do anything for you


Kommentarer
Postat av: Ida

Håller du på att bli kär kimsan? :D

2011-01-23 @ 22:34:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0