Torsdag

Och var det verkligen tvunget att börja snöa igen !??!?!?!?!? Det är ju bara sååååå äckligt med massa kladdig blöt snö överallt. Ska de vara snö ska de iaf vara minusgrader, och det kommer från en vinterhatare! Men de här är fan värre...  Bara för att ja ska åka bil till gävle idag, kommer väll nån jävla lastbil välta på mig när jag ska köra om eller nått, de vore ju drömmen de :P Och jag som igår var orolig över att jag skulle få så ont i ögonen av all sol på vägen ner, eftersom ja inte hittar mina solbrillor... Där fick jag så jag teg haha.

Håller iaf på å tvättar för fullt nu, eller de e klart men ja har hängt det på tork iaf. Ska väll ner om ett tag och starta tumlaren en gång till för de blir inte torrt om man bara torkar de en gång :P bra tumlare va..
Vill bara att den här dagen ska vara ööööööver.



Vore inte helt fel med lite sommar nu istället :)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha där fick du så du teg! dog lite där ja, haha!



Här regnar det, som tur är ;D

2011-02-03 @ 12:58:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0