Torsdag

Ja helgen har infunnit sig ;P Men en härlig snöstorm på köpet!
Alltså orka, glad att jag blev ledig från stallet idag. Ja som hade tänkt rida, de sket ju sig ganska ordentligt eftersom man inte ser något när man går ut... Orka att man behöver skidglasögon för att gå ut med hunden, de och en skoter... Många muntra meningar här ;)

Jag och kevin har precis kikat på världens bästa film ;) Alaska hette den, Kevin älskade den!! verkligen att rekomendera. Nu ska ja snart ta och åka hemöver. Duscha lite granna och bli förbannad över att de inte finns parkeringar.. Sen får ja sällskap ikväll, gillas :)



ganska brightheaded nu ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

världens bästa film är dumma mig!!!! den måste DU se

2011-02-10 @ 21:55:57
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha jaha ok bra då slipper jag se den då ;D

Nä det är sant det finns knappt parkeringar :p

2011-02-13 @ 18:05:02
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0