Tisdag

Och ja har haft min värsta natt ever!
Alltså ja vet inte om de har med saken att göra, men ja ska nog hålla mig borta från skräckfilmer ett tag :S
Ärligt så trodde jag att de jag nu drömde inatt var på riktigt, så jävla äkta och jag blev hysteriskt rädd.  Har aldrig vart så rädd förr i mitt liv. Skrämde nog upp herrn brevid mig ganska ordentligt också, Happy valentines day liksom haha ;) Näe men fyfan, tur ja inte var ensam iaf. Då hade jag nog svalt kudden och kvävt mig själv, så rädd var jag. Ja fick känslan av att den mannen jag såg som stod och tittade på mig brevid sängen och kom emot mig ( han va lite genomskinlig ) att han skulle döda mig. Rolig känsla... Väntade typ på att ja skulle känna nån dra i mitt ben och slita ut mig ur lägenheten, eller typ viska nått läskigt. Vågade inte somna om sen heller för ja kände att varje gång ja va nära att somna så kom panikkänslan tillbaka typ som att ja ska skulle drömma samma sak igen. Så ja vet inte ja, antingen spökar de som fan här eller så är jag helt störd i huvudet. Det var också tankar som dök upp, att ja skulle bli tvungen att uppsöka psykolog, och ett medium som kommer hit och sen typ leta ny lägenhet ? Nä fyfan. Trodde jag skulle spy av paniken också, mådde sjukt illa.
I morse när mr enberg drog till jobbet så mådde ja så jävla dåligt. Ont i skallen, ont i magen, illamående. Tände alla lampor i hela lägenheten, drog på tvn och försökte vila lite. Hur jävla fjantig är man inte haha, men känns jävligt läskigt att vara ensam här just nu. Ska försöka plugga lite idag eftersom jag inte pallade med skolan. Sen ikväll blir det att försöka somna till typ tecknade väldigt ofarliga filmer! my little pony, var är du när man behöver dig ?

Sjukt de också haha. Inatt när jag låg och skakade av panikångest så försökte jag att bara tänka på typ roliga filmer som step brothers. Men mina tankar svävade hela tiden över på alla läskiga filmer jag sett... Så nej, inga mer skräckfilmer nu på ett tag. Man blir ju störd:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0