Söndag

Är man nå bakis idag då? hahah ja fyfan. Om de inte vore så jävla vidrigt så hade ja spytt tusen gånger för att må bättre. Men ja håller de inne och väntar på att de ska gå över, kanske lagom till i morgon ?haha

Var iaf en bra kväll igår! Tokmycket folk ute hos Linda, och min shotflaska gick runt som tusan i huset haha. Jag och Amanda blev inlåsta på toan också för handtaget på insidan lossnade hahaha. Var en halvspårad kväll, shotarna gjorde sitt. tog en fisherman inne på Olles också, den hade ja nog kunnat hoppa över tror ja :P
När vi kom hem sen så gick ja ut i köket och skulle dricka vatten, så såg ja påsen med polkagrisarna som blev över. Såklart tog jag en haha och de fick jag ångra. Bläää trodde ja skulle spy, fick spotta ut den :P hehe
Men jag fick ju mitt sällskap på natten iaf efter massa tjat. Om de nu va de som gjorde de haha.

Idag ska ja bara chilla, blev ledig från stallet också tack gode gud! haha . Men i morgon ska vi ut och rida iaf :) Pallade inte de idag. Ikväll eller senare så blir kanske filmhäng hos Jonas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0