röd

Helloooo! Idag har jag iaf vart lite effektiv och städat. Känns helt okej faktiskt med tanke på att när man städar så är de ju som ett träningspass ;) Speciellt eftersom damsugaren suger fast så jävla mycket i golvet så man fan bryter ihop av att dra den fram och tillbaka. Helt okej!

Snart ska vi dra iväg och handla. Ja ska ha matlåda till i morgon, och hårfärg. Ska färga ikväll så man är lite fräschare till lördag ;P Ska även sola sen också om jag hinner med. Måste fan sola två dagar i rad om de ska ta något. Min syster tycker jag är förjävla vit, och de är inte så jävla snyggt faktiskt. Ser ju lika sjuk ut som jag känner mig liksom.. Skola all day long i morgon. Men sen äre helg :D typ.

Btw, Om ja hittar någon som är villig att gifta sig med mig en vacker dag. Då ska ja ha en röd bröllopsklänning ;) Fett coolt!


Kommentarer
Postat av: Ida

den var ju super snygg, du kan få ha den på mitt bröllop när du ska gå tärna :D

2011-02-08 @ 19:21:47
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0